keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Halloween

Minä oon tässä parin päivän aikana jotenkin niin syttyny tulevalle halloweenille. Harmikseni liian myöhään, koska eihän tässä ole enää oikein aikaa järkkäillä mitään pirskeitä. :( Olisi niin mukavaa laitella kämppä viimeisen päälle teemanmukaisesti ja panostaa pukeutumiseen. Naamiaiset on muutenkin aina niin hauskoja, kun saa kunnolla revitellä, tehdä maskit jne. Ideoita olisi vaikka kuinka paljon. Viimeisen silauksen tälle innostukselle sain tänään töissä. Teimme nuorten kanssa halloween appelsiinilyhdyt. Ja hienothan niistä tuli! Harmi vaan ettei minulla ole tällä hetkellä yhtään kuvaa, jonka voisin tänne lisätä. Mutta ehkäpä myöhemmin.. Äääh, oon tällähetkellä niin hepuleissani tän halloweenin kanssa. Nähtäväksi jää vietänkö niitä keskenäni kotona naamiaisasuun sonnustautuneena.. :|

Ps. Toivonmukaan tämä minun yksinpuheluni blogissa päättyy pian ja saisin lukijoita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti